marți, 10 aprilie 2012

felicitari cu dereglare de somn

Tiparim felicitari, acum!

Felicitari electorale in graba

Tipografia nu se da la o parte ca sa tipareasca si felicitari de orice fel in standarde morale acceptabile.
Dupa ce am primit o comanda de felicitari cu oua galbene si albastre si rosii m-am bucurat pe jumatate. Pretul trebuia sa fie de la reduceri iar timpul de livrare inexistent. Tocmai cand ma hotarasem sa urmez o terapia prin somn ca sa imi odihnesc celula nervoasa, sa se refaca , sa nu fiu calcat la batranete de Alzenheimer.
Asa ca mi-am luat hotararea si am puso in asteptare si am inceput sa tiparesc felicitarile in graba. Am inceput de la miezul zilei si m-a prins miezul noptii.
Am lasat comenzile de pliante deoparte, afisele le-am amanat si m-am pregatit pentru o zi urmatoare grea sa recuperez restantele ca sa nu ma fac de rusine in fata clientilor. Macar imi luam banii cash la felicitari.

Felicita-ma cu bani la livrare

A venit clientul la miez de noapte, luat de langa nevasta de grija implinirii treburilor si a pus bratul la incarcarea felicitarilor in portbagaj. Zambind, i-am comunicat ca vreau sa vad banii.A, banii a parut el surprins de intrebare. Nu-ti face griji o sa ai toti banii. Pai macar o parte am incercat eu sa mai zic. M-am imprumutat de bani sa pun motorina ca sa vin la tine mi-a zis. Dar nu te ingrijora banii pentru felicitari o sa ii ai pana la ultima felicitare. Aha deci am concluzionat si eu credeam ca e cu banii la livrare parca asa vorbisem. Da dar de-abia i-am prins asa si pe astia, ce vrei sa ii pierdem?

Felicitarea de pe urma a romanului

In urma experientelor mele cu unii clienti am observat o tendinta suparatoare a platii in rate cum foarte probabil o sa se intample si in cazul acestor felicitari. Asta e pierdere mascata cand functionezi ca o banca fara benefiicile unei banci. Cu mintea  de pe urma a romanului va felicit pe toti care reusiti sa va luati banii conform vorbelor. Felicitari, ati evitat urmatorul faliment

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu