marți, 28 mai 2013

modele de carti de vizita online

Modele carti de vizita

...asa ca m-am conformat si am pus online o gramada de modele de carti de vizita, din care template-uri gratuite se alege sablonul, se modifica rapid online si se descarca free - carte de vizita in format pdf. Se tipareste oriunde se gasesc preturi mai bune si se serveste cald clientului. Nu-i misto?

De unde mia- venit ideea - fragment de dialog comercial

- Fa-mi si mie repede niste carti de vizita ca dupamiaza am o intalnire cu unii!
- Cate sa fie?
-Ce cate?
- Carti de vizita. Cate sa iti fac?
- Pai, imi trebuie sa dau ceva acolo...fa-mi 5, 10 bucati.
- Fac cel putin 100 de bucati, comanda minima!
- Ba!!! Da ce lacom esti...mai putine nu poti? Hai fa-mi 100 da fa-mi si designul ca n-am designul facut. Fa-mi tu ceva acolo repede.

De ce carti de vizita

Cand ai nevoie de carti de vizita, de fapt doresti sa te conformezi unei cutume din domeniul afacerilor, acela de a inmana o carte de vizita si de a confirma in acest fel ca esti din aceiasi poveste, permitandu-ti si fiind nevoit sa folosesti carti de vizita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu