luni, 7 mai 2012

Bannere publicitare ieftine ca e electorale

Bannere publicitare

Ieftine publicitarele

Vine la 4 ani un varf de productie de bannere cu preturi ieftine dar mici. Afli de oameni noi ce vor sa conduca tara ptr binele tau. Le citesti conceptiile direct de pe bannerele publicitare. Sunt multi primari...pe bannere. Ma intreb, de ce s-or baga oare ca mie unu nu prea imi vine sa muncesc ptr altii. Sa te apuci sa lucrezi ptr tara... Probabil sunt oameni mai buni ca mine, eu unu fiind interesat doar de cascaval. D-aia stau zi si noapte muncind ptr un profit mic de pe urma rolelor de blockout ca frontlitul nu se prea poarta electoral.

Fa banner outdoor cu mine

Am in nari miros de ecosolvent si de solvent si am inceput sa am alergie la termenul de outdoor. Dar bratele s-au intarit de la caratul bannerelor la curier. Sunt kilograme intregi de bannere ce fac bicepsul ca fierul si intaresc lombarii. Ce atata sala! Vino sa cari bannere cu mine si o sa vezi sanatate.

Banneru de partid

Ma intreaba un prieten "Ba cum de ai inconstienta sa printezi bannere de campanie publicitara, ba pardon electorala, nu ti-e teama ca nu o sa-ti vezi banii inapoi?" Sincer de atata munca cu banneru de partid nu m-am mai gandit la asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu