joi, 31 mai 2012

etichete autocolante

Etichete autocolante

Dadeam etichete autocolante alb negru, format A4 plin de etichete pretaiate 28 x 32 mm si chiar atunci ma ia de pe net un client cu o cerere ce mi-a sunat bizar. Doreste etichete autocolante A4. Dupa criteriile mele formatul A4 e  mare pt o eticheta. Doar daca vrei sa o pui pe un sac. Ii si zic mai putin chestia cu sacul. Lucru ce il supara si ma intreaba
- AAA, domle cat timp va ia ca sa intrati in faliment ?
- Habar n-am, raspund usor iritat la randu-mi, cat mai mult!
- Se vede ca nu tipariti mult, ca n-aveti clienti, zice cautand sa faca  frustrare in interlocutor
- Chiar se vede asa la ochi? ma prefac eu ingrijorat ca intr-un banc cu Bula
- Pai altfel ati fi stiut ca vreau etichete autocolante A4, nu sa fie eticheta A4 ci pe ea sa fie decupate mai multe etichete mici ! imi da el lovitura finala justificatoare a rautatilor de mai inainte
- Asta gasiti la Diverta sau la orice magazin de papetarie cu destinatia office, zic incercand sa fiu util
- Pai da da' io le vreau mai ieftin. Ce pret imi dati? Tehnica e buna. In opinia lui m-a pus la pamant, m-a nimicit ca pe Bute
si acum imi ofera o sansa de reabilitare daca dau un pret bun.
Zic pretul si omul raspunde dezamagit:
- Credeam ca sunteti firma serioasa! La banii astia ma duc in Europa cu taxiul si mai am si de o pizza cand ma intorc.
- Treceti si prin Austia? zic fals interesat
- Ma duc in complexu' europa la chinezi frate, nu te duce mintea de loc hai pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu