marți, 10 iulie 2012

bannere outdoor

Bannere outdoor salbatic

Pe timp de vara bannerele sunt galbene

Dupa ce m-am intors din vacanta de 1 saptamana petrecuta la bulgari, ca nu-mi permite bugetul sa stau la romani, m-am pomenit cu un chef de a nu face nimic, absolut monumental. Totusi, telefonul suna si pe timpul verii, de la celalalt receptor venind comenzi de bannere outdoor. Asa ca dau drumul la masina ca sa constat ca nu prea mai am vopsea galbena. Cea mai populara culoare in termenii consumului fiind culoarea galbena. Ca sa dau bannerul in salbaticia outdorului trebuie mai intai sa il printez, iar ca sa il printez am nevoie de un nivel suficient al cernelurilor. Daca nu am atunci ma aprovizionez. 
Sun la Monsmedius sa dau o comanda de ecosolvent sa pot sa printez bannerul stradal cerut dar surpriza este vara si concediu. Iar firma fabrica cerneala in Japonia si solventul vine cu vaporul. Nici furnizorii mei nu au cerneala galbena si dureaza 2-3 saptamani pana o sa ajunga cerneala in port si de acolo inca o zi pana sa ajunga in rezorvoarele ploterului. Asa ca comanda de banner pe timp de vara se amana un pic catre toamna. Nu-i nimic pana atunci stau si vad scene de outdoor haios din natura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu